NEW SHOES

Älskaaar de här nya skorna.
Men hej hej alla fina läsare. (:
Idag har jag åkt till forum med mamma och min lillebror. Vi kom fram ganska tidigt så affärerna hade inte öppnat och det var typ jättetyst där inne då, kändes ganska konstigt. Och det var knappt något folk där..
Men sen när affärerna öppnade så strömmade det in med folk.
Vi var inte inne på så många affärer, mest på stadium och Intersport eftersom jag behöver nya skor.
Vi hittade inte ett par gymnastikskor med de här skorna på bilden hittade vi, jag vet inte riktigt vad jag ska kalla de eftersom att de inte är converse, inte äkta men de ser ju ut som de och ah. Det är inte heller sneakers, eller det är det väl inte? Haha..
 
När jag kom hem så rensade jag min garderob och jag slängde nog ett antal kjolar, t-shirt's & klänningar, hehe.
Men ja, nu ska jag ut och springa med mamma så vi hörs sen.
 
Hugss.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback