SJUK

 
Hej hej alla fina.
 
Idag är jag så otroligt förkyld.. typsikt jag att bli sjuk när man inte vill bli sjuk. I det här fallet på påsklovet..
Jag skulle egentligen åka till farmor och farfar och äta mat med två kusiner, men får se hur det blir nu.
Har haft lite kontakt med farmor så de kanske ska komma hit istället.
 
Nu på morgonen vaknade jag vid 6 för att pappa höll på och skramla med disken och det var verkligen omöjligt att somna om. Sen har jag kollat på de sista avsnitten av Top Model Sverige, hahah jag vet att det slutade att sändas för ett tag sen men ah, jag såg massor av avsnitt när jag var sjuk en vecka och sen när jag blev frisk så började gymnastiken igen och skolan och allt ju så då hann jag inte se mer.
 
Det var allt jag hade att säga nu, så vi hörs sen.
 
hehe random bild från morgonen
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback