WISH I WAS THERE

 
 
 
 
Saknar Kap Verde så mycket. Var så härligt där, lagom varmt, några meter till poolen och havet.
VILL TILLBAKA NUU!
 
God morgon på er allaa. (:
Nu sitter jag här framför min dator och mamma fixar värsta frisyren på mig. Har så långt och tjockt hår så bullen som vi ska ha blir ganska stor, om man säger så. Ska tävla idag, en gymnastiktävling, så det är därför.
Åker iväg till tävlingen snart med Emma men tänkte uppdatera lite innan.
Idag så är det sjukt fint väder ute, och det är lite synd att jag ska vara i en gymnastikhall nästan hela dagen men ja. Kanske hinner fotografera när jag kommer hem. Fast tävlingen slutar runt 4-6 så vet inte riktigt om det bli sånt här fint väder då.
Puss.
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback