gymnastik ♥

hej hej allihopa!
 
idag var det första dagen i skolan, joooobbiiiigt. :( fast det gick väl ändå bra.
sen fick jag skynda mig hem för att gå på gymnastik. och nu har jag kommit hem och ska äta lite nuddlar <3
 
ha det bra så länge ♥
 
p.s jag kan inte blogga från bloggappen vilket gör att jag inte kan ta typ spontana bilder på vad jag gör utan måste ta med min systemkamera och den har jag inte med mig till tillexempel när jag äter nuddlar haha nej men man orkar ju inte ta värsta proffsbilderna på nuddlar, sen ladda upp och sen äta när man är hungrig. Aja, ni fattar nog.
Men det gör att det blir mindre bilder men jag får väl ta och priotera (stavning?) lite mer blogg. Eller nåt sånt.
 
hejdå






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback