fika och badminton

Hej hej! Igår så kom mormor och morfar till oss på kvällen och de ska sova här i två dagar.
Idag så har vi, än så länge hoppat studsmatta, spelatar badminton, jag har fotat lite och fikat. Haha, mormor och morfar är de där fikatyperna. Ett fika innan luncen, ett fika efter lunchen och sen fika efter middagen. Och så lite efterrätt efter middagen ska vi också få idag av de. Mormor tog med sig jordgubbar som de odlat själva, ostkaka, bullar, chokladsnittar och ja, sjukt mycket fika och så.
 
Ikväll så kommer också farmor och farfar till oss för att träffa mormor och morfar lite och så. Kram. ♥
 
 
 
alla bilder på bloggen har jag oftast fotat själv och jag säger till om jag inte fotat de.
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback