myskväll

Hej hej! Har ätit tacos nu med familjen. Det var sjukt längesen jag åt det, intressant fakta.
I alla fall så var det sjukt gott och så, haha. Snart, eller typ klockan åtta ska jag ner och kolla på film med familjen och äta godis och popcorn. Ja, jag har en stationär dator.. SKULLE SÅ GÄÄÄRNA VILJA HA EN MACBOOOK!
Vår skola hade att alla i fyran och uppåt fick macbooks, men såklart när jag går i fyran så fick vi iPads och vi ska ha de till sexan. Sen får vi se, hoppas jag får en macbook, hehe. Men ipads är väl också ändå ganska bra? Fast keynote är bättre i macbooks. Aja.
 
På tisdag så sticker jag och familjen till London också! Längtar sjukt! Idag på morgonen så satt jag och förberedda värsta köplistan.. Det mest var parfymer från vs, haha men jag har ju faktiskt ingen :(
 
Ha en bra fredagkväll, pusshej! ♥






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback