sista riktiga skoldagen

Hej hej! Idag så var det sista riktiga skoldagen. Egentligen så var det inte en riktig skoldag då, halva dagen åt vi godis så ah. Blev helt proppmätt, och hade ändå bara köpt lösgodis för sju kronor.. ja.
Men förmiddagen var i alla fall skola. Vi gjorde klart saker och städade. Efter skolan gick jag hem med Tuva till mig och hoppa studsmatta och så. Sen så åkte jag till forum och åt middag där för att vi ändå skulle kolla på skor till skolavslutningen och en vit kofta, haha. Jag hittade inget faktiskt. Nu är jag hemma och ska prova min skolavslutningsklänning typ.
Nu är det ju långhelg och det är såå skönt! På fredag så ska vi åka till Småland, till min mormor och morfar. Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, haha. Det är faktiskt bara 6 dagar kvar till skolavalutningen! Längtar till sommarlovet..
Kram. ♥
 
  






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback