tisdag

Hej hej bloggen! Idag i skolan jobbade vi väldigt mycket med att få klart saker typ. Sen var det också sista engelska lektionen och sista musik lektionen. På engelskan pratade vi bara om hur typ klassen skulle fira national dagen som är på torsdag och åt godis. På musiken så såg vi på musikvideos av Beyoncé, Nicki Minaj, Jusin Bieber, några stepdansare typ haha och någon konstig låt som vår fixagrejer kille fick välja, nej men jag har glömt bort vad det heter man man fixar grejer.
 
Efter skolan gick jag hem till mig för att farmor och farfar skulle komma idag. De hade lagat våfflor så jag åt en våffla, haha. Sen när de åkt åkte jag och mamma iväg till Willys för att köpa godis för att vi ska ha stjärnfest i skolan imorgon, man äter godis och kollar på film typ. Och ja, jag vet att jag har godisförbud men jag fick ta godis ändå..
Sen resten av kvällen har jag varit ute och studsat studsmatta och spelat king med min lillebror.
 
KRAM.♥






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback