pinsaaaaaaamt

hej hej bloggen idag är det tisdag och i skolan idag så vägde och mätte vår klass oss. och jag är så himla kort, haha. 137 cm. ÄRLIGT. Det är ju nästan pinsamt när man går i fyran och är 11 år och så har man mindre händer än sin lillebror och är 137 cm. ahahahahah.
Men ja, nog med det. Det finns fler pinsamma saker som händer mig. Egentligen hade jag gjort en video om det men det blev ju typ för konstig nej men jag var väl lite flummig på den, kan man säga.
Men det som hände var iaf att jag var på gitarr idag och så frågar min gitarr lärare såhär:
"Gillar du Ulrik Munther?", och då svarar jag nej (fast bara så ni vet, han är liksom helt okej jag är inget fan så aa, bara så ni vet alla ulrik fan) och såklart så ska jag också lägga till "jag tycker inte han är så duktig"
och då så säger min gitarrlärare sååååklaaaart, det man INTE vill höra och INTE brukar höra:
"Jag är hans GITARRIST", seriöst. såklart så ska HAN vara hans gitarrist, haha lite coolt fast min förra gitarrlärare var gitarrist till eric saade, vad säger ni nu va? va? nej men jag ska inte skryta.
men iaf då blir det ju lite pinsamt så ja, då så säger jag oj men ja.. haha. men ja. det gick väl bra får ni väl säga?
men nu har jag lovat att jag ska rösta på han i finalen, haha. 
 
Innan gitarren så åkte jag hem med farmor och farfar och fikade. Nybakta bullar ♥
Det var goooooott ♥
 
men ja, det var det. kraaaaam <3
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback