random facts about me

 
1. Jag har typ fått något beroende av nutella hahah.
 
2. Jag har för mycket hår för att göra en normal stor donut i mitt hår (eller vad man säger) så jag blir typ jätteirriterad.
 
3. Pandaungar är det gulligaste djuret i världen tycker jag punkt slut.
 
4. Min mobil är min bebis.
 
5. Jag kan sitta och uppdatera instagram i typ en timme och bli jättesur när ingen lägger upp en bild..
 
6. Jag har bröt armen för exakt ett år sen imorgon. hahah.
 
7. JAG MÅSTE HA EN SÅN DÄR USA BIKINI.
 
8. Jag har aldrig varit inne på Hollister *mobba mig inte nu, ok*
 
9. Det tog typ en evighet att komma på något roligt fakta om mig, lalala.
 
  
 
 





» elina

haha, sött <3

2013-03-21 » 17:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback