freeedaaag

 
Hej hej hej! Idag så har det varit sjukt varmt och skönt. Man kan ju gå i linne och shorts utan att frysa!
Idag så är det i alla fall fredag och vi går bara till tio i ett. Efter skolan gick jag hem till Tuva med henne och spelade in en musikvideoo. Sen kom Filippa, Bella och Emma och hoppade studsmatta med oss lite.
Nu har jag precis varit på coop och köpt lite ointressanta saker, som cola och sånt. Haha.
 
Har också fått ganska ont i halsen och är ganska förkyld. Känns ju jättekul nu när det är varmt och jag ska tävla i gymnastik imorgon.. Får väl typ vila mig eller något. För jag tänker komma på tävlingen imorgon punkt slut.
Och jag tänker inte bli sjuk punkt slut.
Snart så ska jag ner och äta tacos med thee familyy. ♥
 
Ha det så bra så länge, kram.
 
biild från förra sommaren som jag tog.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback