grillfest

Hejhej hej! Idag så har vi en ganska lång dag, till tre. De sista lektionerna var ändå ganska helt okej, på engelskan diskuterade vi ordet typ och att svenskarna säger ordet typ i onödan (så tycker i alla fall min lärare), fast jag tycker om ordet typ, haha. Och på musiken försökte vi laga en klocka, fick skäll. Ja typ det. Ni som har läst min blogg måste nog tro att min klass är sjuk och att våra musik lektioner är ännu sjukare, haha. Efter skolan gjorde jag läxan hemma hos Wilma och samtidigt åt jag glass, hehe. Sen åkte jag iväg till en park och var på en grillfest som min lillebrors klass hade. Vi spelade brännboll och hade tips promenad och åt grillad korv. Så ja. Det var väl min tisdag! kraaam. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback