shoppingdag

hej hej hej bloggen!
Idag så har jag varit på gymnastiken, bara sju dagar kvar till en tävliiing! Yeey. Efter så åkte jag i alla fall till Sickla för att hitta några gymnastikskor, en avslutningsklänning och en jeansjacka. Fast jag hittade bara ett par gymnastikskor, haha. Jag hittade faktiskt en klänning men den fanns inte i min storlek i Sickla. Så efter vi inte hittat en jeansjacka eller avslutningsklänning åkte vi iväg till forum för att kolla om det fanns något mer där.
Och det fanns det inte, haha. Så ska kanske till stan imorgon eller något sånt för att kolla där.. Fast jag hittade ett par mjuka shorts och ett linne som jag köpte, ni kan vi så bild imorn kanske om jag hinner.
När jag kom hem var jag vääldigt trött och hade ganska ont i fötterna så mycket vi gått, haha. 
Det var också så väldiigt varmt så jag tog en glass, ja.
Nu ska jag i alla fall ner och kolla på tv med familjen, tror jag. Så ha det braa, puss hej. :)
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback