cupcakes

Hej påå er! Har varit på gymnastiklägret hela dagen idag, till fyran då eftersom det slutar då. Vi körde på och så och det gick väl bättre nu, igår var ju första gången på typ tre månader att köra på trampet, tumbling, trampolin osv så man var ju inte riktigt van. Som tur så har jag en studsmatta som jag har tränat på under sommarlovet, haha.
 
När jag kom hem så började jag baka cupcakes med mamma. De blev sjukt goda! Receptet är från en sån där kartong med blandade ingredienser. Haha, vi körde lite enkelt idag. Imorgon så blir det gymnastiklägret igen och på torsdag med. Sen så ska jag kanske vara med Emma på fredag, haha. Känns som om jag berättar hela veckan för er nu. Men ha det så bra nu, pusshej. ♥
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback