Hemkunskap

Hej på er! Förlåt för sämsta bloggningen som finns, känns det som. Men jag har ganska mycket nu när skolan börjar och så..
Igår i alla fall så startade gymnastiken och jag åkte buss med Emma till gymnastiken. Det var kul och börja igen och så, och det var nog bra att jag gick på lägret innan. Annars hade jag typ knappt kunna hoppa trampet tror jag, haha. Nä. Men ja. Idag så hade jag min första hemkunskapslektion och det var sjukt kul! Vi fick göra en typ dipsås eller vad det nu heter, och skära grönsaker. Det var såå gott.
Efter skolan följde jag med Tuva hem och vi gjorde pizza till mellis. Haha, nej men man tar sånt där rullbröd, pesto och ost och så värmer man det och så är det klaart. Jättegott! Men kanske inte så nyttigt, hehe. Sen så spelade vi Ts 3. Pusshej
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback