orminge karneval

 
Hej hej bloggeen! Idag så är det äntligen freedaaag! På fredagar så slutar vi tio i ett vilket är bra. Efter skolan så gick jag Bella och Emma till Orminge Karneval, fast först gick vi hem till Bella och hämta pengar och sen hem till Emma för att hämta pengar. Sen tog vi bussen till Orminge. I alla fall så åkte jag världens läskigaste karusell typ, haha nej. Men man satt som typ i en båt och så åkte den liksom upp och ner. Den snurrade typ runt, så vi åkte upp och ner. Sjukt läskig, haha. Är fortfarande hes så mycket jag skrek när man var uppochner.. Sen kollade vi på lite saker och sen åkte vi hem. Jag köpte ett One Direction skal som ni får se imorgon tror jag, sen så köpte jag också en sur regnbågsrem men det behöver ni kanske inte se, haha. Men ha det så bra så länge så hörs vi senare! ♥
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback