CUTE MOBILE CASE

 
Det här söta skalet köpte jag på glitter i Gallerian idag. Det kostade bara 99 kronor! På en annan hemsida så hittade jag det här skalet och då kostade det 249 kronor.
 
Idag som ni vet så har jag varit i stan med farmor & farfar och min lillebror. Vi gick in till Hollister och H&M och sånt där som jag brukar gå till, haha. Men vi gick hem ganska snabbt eftersom Lucas, min lillebror började tröttna ganska snabbt så vi åkte hem till farmor & farfar då och fikade lite.
 
Nu har de kört hem oss och jag ska snart träna med mamma. Jag hade också hört från farmor och farfar att det skulle bli 14 grader nästa vecka! Det känns inte så troligt när man tänker på hur det har varit de senaste veckorna men någon gång så måste det ju bli varmt så varför inte? Jag hoppas i alla fall på att det bli varmare!
 
HUGS.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback