FRIDAY, FRIDAAAAAY <3

Hejheeej bloggen ♥
 
Idag är det freeeedaaaaag! Jag bara älskar fredagar, det är typ bästa dagen på veckan ♥
Idag så går vi bara till tio i ett i skolan så när jag sluta så följde jag med Wilma hem (wilma fyller åt imorgon!! ♥)
och så köpte vi lite godis som vi åt. Nu har jag kommit hem eftersom jag måste jobba med min kulturkvart jag ska ha nästa fredag.. OCH JAG VET INTE VAD DEN SKA HANDLA OM!! Jag kommer verkligen aldrig på det och jag får inga idér heller. Någon som kan hjälpa mig att komma på något som jag kan ha kulturkvart om? Hehehe..
 
Men idag så ska jag väl typ äta godis och kolla på tv. Imorgon så ska jag typ åka till Sickla med mamma efter gymnastiken och gå runt och shoppa lite, det ska bli kul!
 
TREVLIG HEEELG! ♥
 





» Ellen

I love friday too hehe 👍👍

2013-02-08 » 21:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback