FRILUTSDAG

Hejhej bloggen! Jag vill börja med att säga, usch vad tråkig, kall, blöt och jobbig frilutsdagen var.
Mina händer typ frös till is, mina tår typ tappade känseln och så fick vi gå typ 3-5 km från en busshållplats och tillbaka. Sen så trodde jag ju att vi inte skulle gå så långt från busshållsplatsen och där friluftsdagen skulle vara så jag och två andra kompisar hade valt att gå som "friluftsgrej". Så vi fick gå en timmes promenad med skolans vaktmästare. Det var ganska kul, eller något. Han hade väl så torr humor så att det blev roligt, haha.
Sen åt vi hamburgare och då började det hagla.. Så man kan ju säga att det blev "lyckat". På vägen hem sen så höll alla barn på att försöka få lift från någon bil för att de inte orka gå, hahaha. Asså, så smarta vi e.
 
Aja, nu så är jag i alla fall äntligen hemma och nu ska jag snart äta semla med familjen eftersom det är fettisdagen idag <3 Gottigott.
 
Kramopuss ♥
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback