Tuesday

Hej hej bloggen!
Idag är jag fortfarande hemma och det börjar faktiskt bli urtrist. Jag har inte varit ute på flera dagar..
Aja, men nu sitter jag i mitt rum och typ kollar på lite serier. Jag ska snart äta tror jag.
Imorgon så tror jag att jag också blir hemma men på torsdag hoppas jag att jag kan komma till skolan.. haha.
 
Jag har varit jätteoaktiv på bloggen de här dagarna sen fredagen. Fast jag har typ haft influensan och har kanske halsfluss eller något sånt. Usch, jag hoppas inte jag har halsfluss för jag får inte missa för många träningar på gymnastiken. Jag har redan missat två och snart tre träningar imorgon om jag inte kanske bara kan komma och kolla på lite eftersom det ändå är fristående träning?
 
 
..Men ja, nu ska jag inte uttråka er med mitt prat. Hahah, men jag hoppas ni har hållt er friska! I min klass är det jättefå. Igår så var vi åtta stycken i klassen! Seriöst, liksom bara 8 stycken. Inte ens två tal..
Nu började jag prata igen, hehe. Men kram kram. ♥
en liten söt random bild bara för att..





» Ella

Din blogg är fin och fräsch!

2013-02-19 » 16:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback