bada

Heej! Efter jag badat lite och solat vid havet så åkte vi hem och då så skulle de andra bada vid sjön så då följde jag med också, haha. Så har badat två gånger idag. I sjön så finns det en typ liten brygga som flyter och den brukar alla ställa sig på längst ut på kanten och så försöker vi tynga ner den, haha det är sjukt kul och om min kusin, Erik och jag hade stått kvar på bryggan och hoppat i så hade vi nog nästan vält den... Det var jag, Erik, min farbror och min pappa där så aa. 
 
Nu har jag mest kollat på bloggar nu och ska fortsätta kolla på ett avsnitt av pll. Pusshej
lite bilder från idag 
paj som en tjej som farmor känner bakat till oss, det var typ plommonpaj, haha. Och så lite polkaglass. 
 
smultron som jag plockat :)
 
målade naglarna, och ja de blev lite misslyckade






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback