pannkakor

Hej hej bloggen! Idag vaknade jag halv elva. Vet inte varför jag vaknade så sent, haha. Brukar ju max vakna halv tio men det var väl typ för att inte solen sken genom fönstret som den alltid brukar göra och väcka mig.. Det blev i alla fall rekord med att sova länge för mig, wihooo! xD
Som sagt så så sov sjukt länge, för att vara mig så när jag vaknade så satt mormor och morfar och fikade, haha. Så min frukost blev bulle och mjölk. Man känner sig nyttig, ni vet. ^^
 
I alla fall så spelade jag lite badminton med mormor sen och hoppade studsmatta. Sen åt vi pannkakor med grädde, sylt och socker. Känner mig ännu nyttigare..
Snart ska vi ner och köpa glass (asså åh känner att jag bara skriver om massa onyttiga saker i det här inlägget..) som vi antagligen ska äta sen, haha. Aja, det blir en god dag. Usch vad dålig humor jag har...
Pusshej ♥
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback