ute med båten

Heeej! Har varit ute med båten typ hela dagen. Från tio på morgonen tills nu. Vi (pappas sida) åkte till en klippa, som vi brukar göra och grilla hamburgare och korv på typ världens minsta grill, haha. Sen badade vi också och det var väl helt okej, lite för kallt men aa. Jag var den som hoppade i näst först och jag är fett stolt över det, haha. Pappa hoppar ju alltid i först det vet man ju men jag brukar inte vara näst först, haha. Alla badade förutom Lucas, min lillebror.. Haha. Han har inte badat någon gång på hela sommaren.. Vi har ju typ badat i lilla sjön som ligger några meter ifrån oss här på landet typ 1000 gånger men han vågar aldrig gå, eller hoppa i.. xD
 
Nu så sitter vi i världens hetta typ och äter glaass.. Pusshej 
 
 
 
 
 
om ni undrar så fick jag smakerna päron och cola xD






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback