gymnastiklägreet klart

Hej hej! Har kommit hem från gymnastiklägret nu och är sjukt trött.. Även fast vi typ bara lekte sista timmen och så, haha. Har typ också världens träningsverk som jag fick igår.. tränarna sa faktiskt också att man typ skulle få träningsverk i låren som jag då har, haha. När vi slutade idag, klockan fem så var alla typ jättetrötta.. xD Vi kör ju gymnastik med typ tre pauser, en timme där man kan äta och resten så bara kör vi, wohooo! Nej men jag är också väldigt trött, haha. Idag så gjorde vi ungefär likadant som igår, vi hoppa trampolin och matta och trampet osv.. Fast vi berättade typ spökhistorier typ hela tiden så alla blev asrädda! Haha. När vi hade slutat och skulle gå från gymnastikhallen till bilen började det typ öshagla, eller vad man nu säger, hhaa. I alla fall så började det hagla jättemycket och det gjorde väl ganska ont när man fick de där hagel grejerna på sig så vi typ sprang in i bilen och ba "hjäälp", haha. Nu regnar det som tur bara men jag hörde typ för någon kvart sen värsta åskan och min gymnastiktränare (hon skjutsar mig hem) såg en jättestor blixt.. fint väder. Imorgon så såg jag på typ vädergrejen på min mobiltelefon att det skulle bli väldigt varmt och det är ju tur för jag och bästavännen ska till grönan! Ska bli sjukt kul! ♥ Längtar sååååå. kraam ♥






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback