new in

 
 
 
 
Det här var vad jag köpte när jag var hos mormor och morfar. Toppen är från KappAhl och det är mycket typ mönster på den och spets längst ner på toppen och på ärmarna. Sen så köpte jag en cardigan typ en enkel vit med knappar och lite typ puff på axlarna.
 
Lite snabbt om dagen i alla fall, har kommit hem från mormor och morfar nu och har tagit en dusch. Har inte riktigt gjort så mycket då, mest suttit i en bil och lyssnat på musik så det finns inte så mycket och berätta.
 Imorgon så är det måndag och sista skoldagen! Åhh! Längtar till sommarlovet såå mycket! Vi ska typ åka till någon strand och bada med alla fyror på min skola. Enligt min mobil så ska det regna imorgon, wihoo. Nej men det skulle vara synd för de har sagt att om det regnar så blir det ingen utflykt.. :(
 
xx






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback