skadad

 
God morgon bloggen! Igår på gymnastiktävlingen så typ stukade jag armen. Vet inte riktigt vad som hände men det var på förträningen när vi hade matta. Jag skulle köra rondat flickis och armen kom typ fel i flickisen. Så jag kunde inte köra matta på tävlingen, eller överslag. Hopp körde jag och fristående fast det gjorde vääldigt ont när man stod i brygga på friståendet.. Känns väldigt lyckat. Lagom till sommaren dessutom. Fast det kommer några läka på några dagar. Så ja. Vi vann i alla fall silver i fristående och det kändes ju skönt! Då kände man liksom att man inte hade förstört hela friståendet.. haha.
 
Idag så ska det typ bli 25+. SOMMAAAAR! Jag och familjen ska typ åka ut till landet och åka båt och kanske bada.
Får se hur det går att bada för mig isf.. haha. Har väl inte så mycket mer att säga, så ha det bra så länge!
 
Kram. ♥






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback