sommaar

Hej hej! Idag som sagt har jag varit på landet. Vi åkte faktiskt ut med båten ett tag till något ställe, haha vet inte vad det heter. Där köpte vi i alla fall glass och så och sen åkte vi hem med båten igen. Det var första gången jag åkte med båten i år, premiääär! Haha.
Vi trodde att det skulle vara min familj och farmor och farfar men helt plötsligt så två kusiner och deras pappa dit till landet. De följde med och åkte båt men sedan åkte de hem ganska snabbt efter för att de skulle ha gäster.
Vi åkte också hem sen och så bestämde vi att farmor och farfar skulle komma och äta middag hos oss lite senare.
 
Nu har jag precis målat naglarna i pastellgrön och glitter ovanpå.. Det tog sjukt lång tid för att det alltid blev failat, haha. Min arm håller typ på att bli bättre tror jag också, jag kan ju köra handvolt och rondat och sånt på studsmattan, fast lite ont gör det. Aja, det blir nog bättre snart. Får se om jag kör något på gymnastiken imorgon.. Kanske kan köra hopp men ja.
 
På landet så fotograferade jag lite blommor men jag har inte laddat upp bilderna än. Ni får kanske se de i övermorgon för att på måndagar har jag det väldigt stressigt eftersom min skola slutar tjugo i tre och jag ska hem med Emma, byta om till gymnastikkläder, äta och sätta upp håret och sen ta en buss som går typ halv fyra. Och så kommer jag hem vid sju.
 
Kraam. ♥






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback