sommarlov

Åhh, äntligeeeeeeeen sommarlov! ♥ Har längtat så sjukt mycket och nu är det sommarlov!
älskaälska livet just nu, haha.
I alla fall så kan jag berätta lite om hur vi gör på skolavslutningen på min skola. Först så går vi ut till en scen vi har där, inte så sådär cool utan typ ganska låg träscen. Där pratar rektorn lite först och sen är det uppträdande och så.
Sen går vi in till våra klassrum och så pratar fröken lite, haha. Sen brukar vi tpy få några presenter och fika lite. Den här gången så sjöng också några tjejer låten sommarlov tillsammans, och jag var med. Och sen får vi typ gå hem, haha. Men nu är jag hemma och har ätit pannkakor. Ska va med wilma och hanna sen då.
Haaa en undeeeerbaaar dag sålänge då, puss. ♥
 
min skolavslutningsklänning
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback