tävling

God morgon bloggen! Idag så är jag fortfarande väldigt förkyld, fast jag har inte ont i halsen längre.
Idag så vaknade jag typ fyra.. Sen fick jag somna om och sov till typ halv åtta. Som ni kanske vet så ska jag ha gymnastiktävling. Jag hoppas att det ändå går ganska bra när jag är lite förkyld..
Ska snart göra mig klar och börja på frisyren. Vi ska först göra en tofs sen så ska man göra en fläta och sän gör man flätan till en boll. Min boll brukar bli jättestor.. Har ganska mycket hår, så ah. Haha.
 
Nu är det ocksååå junii! Åh vad jag har längtat. ♥ Bara tio dagar kvar till sommarlov för mig!
Det är också bara fyra skoldagar kvar! Ska bli så sjukt skönt att bara ha sovmorgon varje dag och bada och sola.
 
Haa det bra! ♥
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback