till laaandeet!

Heyy bloggen! Idag så är det dagen innan midsommar, haha. Vet inte riktigt vad jag ska kalla det men ja. Den här midsommaren, och som alla andra så ska vi fira den på landet med pappas sida. Idag så kommer vi åka ut till landet och ja. På morgon så vaknade jag typ vid tio, äntligen fick jag sova typ, haha.
Vi skulle tagit med vår katt, Misse till landet men han ville så gärna ut så vi fick köra han till farmor och farfar så de kunde köra ut honom för de skulle ändå åka snart. Sen åkte vi till forum och åt på Burger King och pappa gick in till systembolaget också och så.
 
Jag vill också säga graattiiiis till Agnes som fyller 11 år idaag ♥ Om du läser det här, så hoppas du får världens bästaste födelsedag idag. Grattis igen, världens finaste Agneees ♥ HÄÄÄÄÄR hittar ni Agnes finaaa blogg.
 
xx
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback