today

God morgon alla söta läsare! Idag så hade jag och mamma tänkt gå ner till stan här hos mormor och morfar en liten stund och sen gå hem för att träffa min morbror och moster och deras barn som kommer hit för att bo här också. 
Efter så ska vi göra oss klara för att åka till en resturang och fira de för att de har gift sig! Det är väl typ planerna idag än så länge. 
 
Igår så var det ju kvalmatch för VM med Sverige och Österike. Sverige fick i alla fall ett mål då, fast det hade varit kul om de hade vunnit, haha. Eller vad tycker ni? 
 
xx
 
 





» Ella

Ja, det hade vart kul men sånt e livet :)
Haha, känner mig som en liten poet när jag sa så. :3
KRAM <3:)

2013-06-08 » 09:42:29

Sverige söööööööööööög

2013-06-08 » 11:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback