äntligen kan jag blogga från datorn ♥

hej hej bloggen!
nu kan jag äntligeeeen blogga från datorn. åh vad det är skönt, haha.
men aa, det kanske bara är jag som tycker att det är bättre att blogga från datorn men hej..
 
Det blev inga bilder för att jag behövde packa upp och sen blev det kväll och nu är klockan 19:50 och det är jättemörkt ute. Men på fredag ska jag och darne (bydarnes.blogg.se) åka och shoppa i nacka forum, wihoo. det ska bli kul! vi ska antagligen köpa några saker till våra egna giveaway's. får se vad det blir, haha.. men vad vill ni ha?
Alltså.. tyvärr kan jag inte köpa något från vs, eller så men det kanske ni förstod men kanske nagellack och något smycke blir bra? eller vad tycker ni? haha, jag är ju inte miljonär eller så..
men det ska iaf bli kul!
 
Imorgon så är det skola igen och jag tror ärligt talat att jag inte orkar stiga upp klockan 06:00 på morgonen :(
fast det ska ju bli kul att träffa sina vänner igen och så.. ♥
Fast en kompis eller kommer jag inte träffa för vet ni vart hon är? I LONDON!! Asså jag är så avundsjuk på henne så att det inte är sant.. men om du läser det här, tuva så hej hej ta med mig nästa gång du åker till London, hihi. ♥
 
..Men nu har jag skrivit ganska mycket och grattis till er som orkade ta sig igenom detta långa inlägg, eller det är långt enligt mig.. haha. Alltså en sak jag irriterar mig på är att jag alltid skriver, haha.
så ja, får försöka sluta med det, haha.
 
men kram kram. ♥






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback