PRETTY LITTLE LIARS

Hej hej bloggen! Nu har jag kommit hem från stan. Jag köpte en stickad tröja från JC (de hade visst JC ändå).
Den är typ min favorit tröja nu, haha. Men den är såå mysig. ♥
Jag kanske visar den i något inlägg när jag kommer hem från mormor & morfar.
 
Under den här tiden har jag blivit besatt av pll, pretty little liars. Det är ju så sjukt spännnade, hahah. Har precis börjat kolla på det, eller jag började i torsdags så jag är på avsnitt 5 i säsong 1..
 
Om några minuter kommer kusinerna hit till mormor & morfar. Vi ska äta påsklunch tillsammans och så. Haha.
Imorgon åker jag hem från mormor och morfar fast när vi väl kommer hem ska vi åka till farmor och farfar och äta påsklunch där med, fullspäckat schema kanske? Eller jag vet inte. Nu ska jag i alla fall gå och göra mig klar så vi hörs väl senare då.
 
HUGS.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback