skolbio

hej hej bloggen
 
idag så var min klass + några 1000 klasser till på skolbio, haha men nej inte så många..
Iaf så hette den Jörgen + Anne = Sant. Ja, den låter väl lite.. men den var faktiskt lite läskig också, eller inte läskig då men det var meningen att den skulle vara läskig, haha. Men ja, den var helt okej.
Nu ska jag snart göra mig klar inför gymnastiken tror jag.
 
Sen så ska jag bara säga att för ganska längesen så sa jag att darne (bydarne.wordpress.com) och jag planerade ett jätteroligt kalas och ja, nu kan ni få veta vad det är för kalas!
Vi ska åka till en studio och spela in en cd med två låtar, sen så ska vi få gå in i typ en jättestor garderob de har där och välja kläder till fotograferingen till omslaget på vår skiva. Sen blir vi också sminkade av deras make-up artister. ♥
Det ska bli så sjukt kul!
 
Kraaaam ♥






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback