SUNDAY

Hej hej bloggen! Jag har inte kunnat uppdatera för att det var såå dåligt internet i bilen påväg hem.. Nu har jag i alla fall varit hos farmor och farfar ett tag och vi ska snart hem tror jag. Det är såå skönt att ha påsklov. Efter påsklovet kommer det väl inga fler korta lov? Sen kommer väl sommerlovet? Aja, men jag längtar såå mycket till sommaren! Snön börjar ju försvinna, men ni skulle så vår uppfart = is snö is snö.
Likadant med vår trädgård, bara is och snö..
 
Imorgon så är det måndag och alla har ledigt, förutom brandmännen, poliserna och sjukvården men jaja. Haha.
Men ja, imorgon ska jag kanske åka till forum eller något sånt där kuul. Eller kanske träna lite, hehe. Man har ju ätit så mycket godis från skärtorsdagen, eller det har jag i alla fall. Fat jag ska ju troligtvis på gymnastik imorgon så ah, får se hur det blir.
 
Kraam ♥






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback