danmark

God morgon bloggen! Eller nej, det är inte morgon precis då men i alla fal..
Igår så satt jag uppe tills hela esc var slut och när jag gick och la mig var jag hur trött som helst, haha. Och tyvärr så vaknade jag typ halv sju.. Som nog alla vet så vann Danmark det här året av esc, så grattis får man väl säga till Danmark och Emmelie de Forest!
Robin fick inte så bra poäng av de andra länderna, vilket var synd men ja. Vi vann ju förra året så mm.
 
Idag så ska jag och Tuva göra något, vi ska typ läsa läxan och sen ha kul, haha. Wilma är på Grönan idag, två timmar tidigare innan det öppnar! Så fuuusk! Skulle också vilja vara där nu, fast tyvärr så får inte min pappa VIP biljetter till Gröna Lund, haha.
 
Pussokram. ♥
Graaattis Emmelie de Forest!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback