farsta centrum

Hej hej bloggen! Idag så åkte mamma iväg till hennes syster för att typ ha en liten tjejhelg tillsammans, tror jag.
Senare så åkte jag, min lillebror och pappa till farsta centrum för att kolla på en vs body mist som jag tänkt köpa.
Fast den var inte inne i lagret så den skulle typ komma om en till två veckor. Om ni undrar så är det Love Spell som jag vill ha, eller vad man säger.
 
Senare idag så ska jag iväg på ett kalas klockan sex och sen så ska jag kolla på ESC med min lillebror och pappa då. Vädret idag är inte så bra då, dimma och det blåser lite. Det känns som om det ska regna men det gör typ inte det, men snart kanske? Aja. xx
c på bilden, jag har tagit den






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback