GYMANSTIK

Hej hej bloggen! Idag så har jag varit i gymnastikhallen ungefär från 11 till fyra, och bara kört gymnastik. Det är därför jag inte hunnit uppdatera idag.. Men men. Efter jag varit på gymnastiken så åkte jag hem och typ slappade lite, haha. Sen åt vi middag och nu har vi kollat på film, Fullt hus 1. Det har inte hänt så mycket idag, så det har mest varit en vanlig lördag.
 
Sen så är jag skit sur. Eller sur. Jag beställde ett skal på fyndiq, typ världens snyggaste skal. Haha. Men det har inte kommit, och det har gått 2 veckor. Pappa har mejlat två gånger men han har inte fått något svar.. Usch. Hatar sånt när sakerna som man beställer aldrig kommer, inte för att sånt har hänt mig förut men det är i alla fall sjukt tråkigt. Får väl hoppas att skalet kommer snart!
Puss & Kram. ♥
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback