med tuvaa och wiilma

Hejsaan! Idag så har jag varit i skolan. Vi hade typ någon mattegrej istället för idrott. Hade kanske valt idrott, venne. Haha. Efter skolan gick jag hem till mig med Tuva och Wilma. Vi åt nutellamacka ♥ Ja, vi vet att vi äter det lagom inför sommaren och stranden och så, haha. Men men. Sen gick vi upp och spelade lite sims och så.
 
På lördag så har jag gymnastiktävliing! Tagga, tagga typ. Och det är bara toolv dagar kvar till sommarloveet!
Har typ räknat ner från 40 dagar så det känns jätteskönt att det bara är tolv kvar! Dessutom så slutar mitt godisförbud på skolavslutningen, som vi har den elfte. Mitt godislöfte gäller liksom bara godis, jag får dricka läsk och så..
Kraam. ♥






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback