Senaste

Senaste...


Låt du hörde: Wrecking Ball med Miley Cyrus


Film du såg: Måndag hela veckan


Mat du åt: Pasta och köttfärssås till lunch


Kram: Mamma


Känslan: Typ glad och lite trött och nöjd. Har precis tränat gymnastik, så ja.


Resa: London med familjen


Glädje: I fredags när min fröken sa "Tack för idag, ha en trevlig helg!"


Dröm: Att jag åkte till London med min familj och mammas sida. När man skulle av planet så fick man hoppa ner från en gång i golvet och man landade i värsta geggan. Haha.


Personen du träffade: Emma


Person du pratade i telefon med: Mamma


Personen du fick sms av: Emma


Gången du var utomhus: För typ en timme sen


Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår 



Lite uppdatering bara. Har kommit hem från gymnastiken nu och sitter och gör läxorna men pausade lite nu för att blogga. Egentligen var det tänkt att jag skulle hem till Emma men såklart så måste läxor finnas just då. Usch. Ska fortsätta med matteläxan nu så ses vi senare. Pusshej


lite random bild från typ ett år sen







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback