the first autumn day

Hej hej!
Idag så började en ny vecka, haha. Så seriös men i alla fall. Idag så skulle alla tjejer som gick i femman ta livmodercancersprutan.. och det gick ju sådär kan man säga. När min klass skulle dit så var alla skitnervösa, skakade typ och ja. Sen när den första hade tagit sprutan så började alla typ gråta, haha nej men varje tjej som kom ut från lilla rummet där de tog sprutan började typ gråta. Det gjorde jag med ju, den gjorde så ont..
Och det gör fortfarande ont så jag fick hoppa över gymnastikträningen idag. Började även må illa och fick ont i huvudet när jag tog den där sprutan, men alla fick ju det så det måste vara något med sprutan att göra..
 
Idag så spöregnade det på morgonen och det har varit blåsigt, kallt och molnigt resten av dagen. Alltså kan man säga att detta är den första höstdagen typ, haha. Ska ner och kolla på idol nu, så vi hörs imorgon. Puss.
 
 
 
 
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback